close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כלי בית ומטבח– כל האפשרויות לעבודה יעילה ומהנה

מערכת שורשיא אלול, תשעח22/08/2018

באופן טבעי נרצה גם כלי בית ומטבח איכותיים שיהפכו את העבודה ליעילה להפליא ומהנה במיוח

תגיות:
המטבח הפך בשנים האחרונות למקום פופולרי מאוד – גם גברים וגם נשים מבלים בו פרקי זמן שהולכים ומתארכים, ומביאים לידי ביטוי כישרון קולינרי.

זה גם עידן שבו רבים מאיתנו מרגישים בשלים להשתתף במאסטר שף או תחרויות בישול אחרות, כשחומרי גלם חדשים ומלהיבים נכנסים לתפריט שלנו וכשצורות הכנת אוכל מכל רחבי העולם מגיעות לארץ – באופן טבעי נרצה גם כלי בית ומטבח איכותיים שיהפכו את העבודה ליעילה להפליא ומהנה במיוחד.

כלים מומלצים במיוחד הם אלה של אוקסו (OXO) – שמגיעים בכמה וכמה קטגוריות ובהן כלי בישול, כלים לאחסון, גאדג'טים למטבח וקנקנים מעוצבים.

כלי בישול
קטגוריה חשובה במיוחד של כלי בית ומטבח היא אביזרים לבישול ולאפייה – סירים איכותיים שהם גם יפים לעין, משטח אפייה מסיליקון, גלגלת כפולה לבצק מבית OXO (חברה אמריקאית שידועה באיכות מוצריה), קערת ערבוב והקצפה, כף ערבוב מעץ ועוד.

כלים לאחסון
עוד קטגוריה חשובה היא כלים לאחסון – שעוזרים לנו לשמור על סדר וארגון במטבח, ולוודא שכל המאכלים המעולים שאנחנו מכינים נשמרים בתנאים האופטימליים. דוגמה אחת מני רבות היא מכיל אחסון POP שמגיע בשלל גדלים (החל מ-0.2 ליטר, דרך 0.4 ליטר וליטר אחד, וכלה במיכלים גדולים יחסית של 2.3 ליטר ואפילו 3.8 ליטר). זהו מיכל אידיאלי לשמירה על מזונות יבשים – פסטות, קטניות, דגני בוקר, גרנולה, עוגיות ועוד, והמיכלים היחסית קטנים מושלמים לאחסון תבלינים. עוד כדאי לדעת כי קופסאות אלה הן ללא ביספינול A שידוע כחומר מסוכן.

גאדג'טים למטבח
גאדג'טים הם קטגוריה כיפית במיוחד של כלי בית ומטבח. בין האפשרויות שהופכות את החיים לקלים יותר ואת המטבח למסוגנן יותר: מסננת לקטניות ולאורז, דיספנסרים לבלילה, מייבשי חסה, מסלסלי ירקות ידניים, מעמד לספר או לטאבלט, כוסות מידה, כפיות מדידה, קולפן ג'וליאנים, מנדולינה, מסחטת לימונים ועוד.

אופציות נוספות של כלי בית ומטבח
בנוסף לכל הנ"ל תוכלו למצוא גם קנקנים מעוצבים בגדלים שונים, שייקרים להכנת קוקטיילים, אביזרים שונים לכיור, ספוגים, מברשות ועוד. המגוון הרחב של האפשרויות הופך את יוניקוק – יבואן ראשי OXO לפרטנר מומלץ לכל מי שרוצה לשדרג את המטבח.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה